A Reklám-világszövetség (International Advertising Association – IAA) végrehajtó bizottsága (Executive Committee) és igazgatósága (Board of Directors) 18 év után újra Budapesten ülésezik 2006. október 10–12. között Takács Ildikó, az IAA alelnöke és Pócsik Ilona, az IAA Magyar Tagozata elnökének meghívására.
A világ reklámipara vezető személyiségeinek gazdasági előadást tart Surányi György, a CIB Bank elnöke, küldöttségüket Gál J. Zoltán, a Miniszterelnöki Hivatal államtitkára is fogadja.
A találkozó, mint azt a IAA Magyar Tagozatának közleménye kiemeli, hozzájárul Magyarország országképének javításához, mivel az IAA hasonló rendezvényeit a nemzetközi reklámszakma is számon tartja.
Az IAA budapesti megbeszélésével nagyjából egybeesik a szakma egyik legnagyobb rendezvénye, az ötödik jubileumi EFFIE-díjátadó gálaest, amelyet október 13-án új helyszínen, a Művészetek Palotájában rendeznek meg. A kampányok hatékonysági versenyében az eddigi hét kategória mellett az idén a film- és pénzügyi szolgáltatások kampányai is pályázhatnak; a döntőbe a 77 nevezésből a zsűri 46 kampányt választott ki.
Az IAA az egyetlen olyan, az egész világot átfogó háromoldalú szervezet, amely a hirdetők, a reklámügynökségek és a média közös érdekeit képviseli. Tagjainak hálózata 95 európai, ázsiai és csendes-óceáni, latin-amerikai, közel-keleti és afrikai országra, valamint az Egyesült Államokra és Kanadára terjed ki, amelyeknek forgalma a világszerte reklámra költött öszszeg 97 százalékát teszi ki. Az IAA-nak több mint 3600 tagja van, köztük 52 jelentős nemzeti és nemzetközi szervezet. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.