BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Vodafone-kampány kapta az EFFIE fődíját

A Vodafone Magyarország Select tarifa bevezető kampánya (a Grey Worldwide Hungary és az OMD Hungary munkája) nyerte a leghatékonyabb kampánynak járó platinafokozatot. A döntőbe jutott 46 pályázat közül a zsűri aranyfokozattal tüntette ki a Libero, az Opel és a Max Factor egy-egy kampányát, a Csak szex és más semmi című film bevezető, a Jövő háza aktivizációs, valamint a Vodafone Dumabérlet tarifa bevezető kampányát. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.