Wizz Air sem üzletpolitikájában, sem gyakorlatában nem diszkriminál - fogalmaz a cég sajtóközleménye. A cég két és fél éves fennállása óta még soha nem fordult fogyatékkal élő utasuk panasszal a légitársaság felé.
A társaság határozottan visszautasítja a belga miniszter sajtóban megjelent azon állítását, hogy a Wizz Air tolószékes utasoktól díjat szed be a tolószék szállításáért. A vád alaptalan.
A légitársaság az utasok mobilitásához szükséges tolószékeket ingyen szállítja, és az ehhez szükséges szolgáltatásokat, mint a speciális fedélzeti tolószéket, a személyes asszisztenciát és ambuliftet alanyi jogon biztosítja valamennyi tolószékes utasának. A légitársaság ezért áll értetlenül a miniszter durva támadása előtt.
A Wizz Air azonnal felvette a kapcsolatot a panaszt tévő Anseeuw szenátor asszonnyal az ügy tisztázása érdekében, és kérte, hogy, tájékoztassa őket az állítólagos eset részleteiről. Továbbá, a légitársaság felszólította a szenátort és a minisztert, hogy azonnal vonják vissza a diszkriminációra vonatkozó alaptalan vádakat. VGO
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.