BUX 43,214.84
-1.03%
BUMIX 3,789.77
-0.50%
CETOP20 1,884.01
0.00%
OTP 9,136
-2.37%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+5.53%
-0.57%
-0.98%
ZWACK 17,350
-0.86%
-3.80%
ANY 1,545
-1.28%
RABA 1,130
+0.89%
+0.48%
-0.31%
0.00%
-0.47%
OPUS 151.2
-0.53%
-0.54%
-1.65%
0.00%
-0.93%
OTT1 149.2
0.00%
-0.45%
MOL 2,886
0.00%
+0.78%
ALTEO 3,000
+1.69%
0.00%
-1.10%
0.00%
+1.79%
-0.39%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
0.00%
-3.80%
+2.12%
+0.25%
+9.56%
-0.76%
0.00%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,190
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Étertúrákat tart ügyfeleinek a Danubius Rádió

A Danubius Rádió rendhagyó sorozatot indított ügyfeleinek, akik a jövőben rendszeresen megrendezendő „étertúrákon” betekintést nyerhetnek a rádiózás kulisszatit-kaiba. Eddig az Initiative Média és két ügyfele, a Mol, valamint a Chio-Wolf próbálhatta ki, hogy milyen a hírolvasás, a közlekedési és sporthírek szerkesztése, hogyan készül a meteorológiai jelentés, miként kell felkonferálni a zeneszámokat, hogyan kerül adásba a kívánságműsor, a slágerlista vagy egy riport.

A legnagyobb érdeklődést a reklámspotfelvétel váltotta ki. A vendégek szöveget írhattak, azt felmondhatták, saját spotjukat megvághatták, tetszés szerint zenét és effekteket is választhattak hozzá, a rögzített hanganyagokat meg is kapták. „Fontos számunkra, hogy partnereink előtt a rádió minél kézzelfoghatóbbá váljon, és hogy minél jobban megismerjék annak sajátosságait” – foglalta össze a kezdeményezés célját Bartucz László, a Danubius Rádió vezérigazgatója a Médiainfónak. VG

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek