2004-2006 között végzett reprezentatív felmérésekből jól kimutatható, hogy az olvasók értékelik az eddigi újításokat és elenyésző az a kisebbség, amely szerint a lap bulvárosodna - nyilatkozta a Napi Gazdaságnak Kovács Tibor, a Népszabadság Kiadó Zrt. elnök-vezérigazgatója, aki négy évre szóló megbízatása alatt a kiadó hatékonyabb működését szeretné elérni.
Elképzelései szerint a hatékonyságot a hirdetési piacon való fokozatosan javuló bevétellel kell elérniük, de nem elégedhetnek meg piacvezető pozíciójuk megtartásával, hanem erősíteni kívánják azt. Ezen kívül a vezetőség céljai között szerepel az előfizetők számának növelései is, amelyet elsősorban a fiatalok köréből bővítenének. A lap egyébként 6,5 milliárdos bevétel mellett 400 milliós nyereséget termelt.
Az interjúból kiderül, hogy egyértelmű az a tulajdonosi vélemény: a Népszabadság baloldali, liberális napilapnak kell maradnia. A cél az, hogy a belpolitika maradjon baloldali, a gazdasági megközelítés legyen liberális, kulturális téren pedig "a nemzeti értékek közvetítése kapjon szerepet".
Kovács Tibor szerint a fiatalok a Népszabadság internetes változatán keresztül is megnyerhetőek, amelynek szüksége van a napilappal való jobb együttműködésre.
Arra a kérdésre miszerint várható-e a jövőben, hogy a Népszabadság vasárnapi számot is meg fog jelentetni, az elnök úr úgy fogalmazott, hogy ennek elindításához a meglévőkön kívül további gazdaságossági vizsgálatokra van szükség.
A lap bevételeinek jelentős részét a hirdetési árbevétel teszi ki, ám nem céljuk a hirdetési árak növelése, inkább rugalmas értékesítési csomagokkal próbálják a megrendelők körét bővíteni. (Napi Gazdaság)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.