BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Leonardo DiCapriót legyőzték a budapesti zavargások

A 11. heti nézettségi toplistát adatait böngészve megállapítható, hogy a Barátok közt ezúttal sem talált legyőzőre: ismét Berényiék szappanoperája bizonyult a legnézettebbnek. Mintegy 2,2 millió néző figyelte a keddi epizódokat, a második legnézettebbnek viszont a TV2 március 15-i hírműsora, a Tények bizonyult, ám így is közel félmillióval kevesebben látták este 8-tól fél kilencig az ünnepi zavargásokról szóló tudósításokat. A hírműsor után kezdődő Aviator című film azonban már pórul járt, hiszen még félmillióan sem nézték az Errol Flynn életéről készült, Martin  Scorsese által rendezett, Leonardo DiCaprio főszereplésével készült filmet. A zavargások este kilenc után is "kapósak" voltak: az RTL Klubon fél tízkor kezdődő Híreket több mint kétszer annyian látták, 1,2 millió tévénéző ült a képernyő előtt. Igaz, a hírműsor előtti magyar vígjátékot is mintegy másfél millióan látták a csatornán.

Jól teljesített a múlt héten az Állj vagy jövök című amerikai akcióvígjáték, amely a teljes népesség körében a harmadik legnézettebbnek bizonyult, míg a filmet a Napló vasárnapi adása követte, közel 1,7 millió nézővel.

Jót húzott a  TV2 azzal, hogy a számos bűnügyi helyszínelő sorozat egyikét műsorára tűzte. Az NCIS - Tengerészeti helyszínelők a kereskedelmi szempontból fontos 18-49 éves nézőcsoportban az előkelő 8. helyen végzett, 688 ezer nézővel. A legnézettebbnek ebben a csoportban is a Barátok közt biztonyult, de ebben sok újdonság nincs. Mint ahogy abban sem, hogy a 18-49 évesek között általában az RTL műsorai végeznek jobb helyeken. Így történt most is: az első öt hely mindegyikén a csatorna produkciói végeztek. A Le a fejjel, az Állj vagy jövök után a Cobra 11, majd a vasárnapi Híradó következett. A hatodik itt a Tények ünnepi kiadása lett. Némileg meglepő, hogy míg a vasárnapot általában a TV2 "szokta" nyerni (este 8-ig a teljes népesség körében, ha hajszállal is, de most is ez történt), most azonban a 18-49 évesek körében az RTL bizonyult sikeresebbnek.

Érdekesség még, hogy a top 30-ba beverekedte magát a köztévé is. Az Ötöslottó sorsolást a milliárd feletti nyereménynek köszönhetően valamivel több mint egymillióan nézték. Ez a teljes népesség körében a 28. helyre volt elég. VGO

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.