BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nestlé: új köntösben a Cailler csokoládék

A Nestlé csoport újabb dizájn- és csomagolóanyag-váltással igyekszik svájci csokoládémárka-családja, a Cailler forgalmát ismét fellendíteni. Ez tavaly 24 százalékkal esett vissza, amit elsősorban a Jean Nouvel sztárépítész tervezte, egy éve bevezetett, drága kettős műanyag csomagolás kedvezőtlen piaci fogadtatásával indokolnak. Ezért most – a Frigor termékek és a kockánként külön csomagolt „carré classiques” csokoládék kivételével – visszatérnek a hagyományos papír- és fóliacsomagoláshoz. Bloomberg

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.