Az első fél évben az oroszországi reklámpiac nagysága éves összevetésben 24 százalékkal, 105 milliárd rubeles (4,1 milliárd dollár) rekordmagasságba emelkedett. Az oroszországi kommunikációs ügynökségek szövetségének adatai szerint a reklámtorta felét a televízió adja: az ország 142 millió lakosát fejenként 14,35 dollár ráfordítással igyekezték meggyőzni a hirdetők. A legnagyobb reklámköltő – a TNS Gallup AdFact mérései alapján – az év első hat hónapjában a Procter & Gamble és az Unilever volt.
Az immár kilencedik éve bővülő orosz gazdaságban a reklámtorta valamennyi szelete 15 százalék feletti mértékben nőtt: a sajtó éves összevetésben 21 százalékkal, 24,8 milliárd rubelre, a közterület 16 százalékkal, 19,4 milliárdra, a rádió 24 százalékkal, 5,8 milliárdra erősödött. A legdinamikusabban bővülő médium Oroszországban (is) az internet: az online reklámköltés az év első hat hónapjában az egy évvel korábbinak több mint másfélszeresére, kétmilliárd rubelre nőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.