A világ vezető óragyártója, a svájci Bielből irányított Swatch Group AG nettó nyeresége 39, árbevétele 17 százalékkal – 460 millió, illetve 2,74 milliárd svájci frankra – nőtt az első fél évben 2006 hasonló időszakához viszonyítva. Az átlagos elemzői várakozást is meghaladó profitjavulást főleg a luxusórák kínai, orosz és USA-beli piacának erősödésére vezetik vissza. Ezt segíti, hogy az USA-ban megnyíltak az első Swatch outlet üzletek, és a csoport egyik márkaterméke, az Omega lesz a jövő évi pekingi olimpia hivatalos időmérője. Bloomberg
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.