Breznay Attila vezérigazgató-helyettes így válaszolt: ez a fejlesztés egyesíti az outlet vásárlási előnyeit a bevásárlóközpontok nyújtotta kényelemmel. Az épület eddig az outleteknél nem vagy csak igen ritkán alkalmazott zárt felépítményi technológiát használja, így lehetővé téve minden évszakban az időjárástól független, „felhőtlen” vásárlási élményt. Az M1 Outlet Center zömében multibrand üzleteiben világ- és A kategóriás márkák lesznek megtalálhatók az egyéb szolgáltatási pontokon kívül (étterem, kávézó, gyermekjátszó és -megőrző, autómosó stb.) – fűzte hozzá.
Az épület tervezésénél nagy hangsúlyt fektettek az emberközpontú építészeti megoldásokra, mind az épület különleges arculatával, mind pedig területgazdaságos kihasználásával egyaránt. A közös területek 85 százaléka természetes bevilágítású, a vásárlóutca fölé telepített légkezelő berendezés százszázalékos friss levegő aránnyal működik. Az épületen belüli kényelmes közlekedést nyolc teljes méretű mozgólépcső – már a mélygarázs szintjéről – szolgálja. A külső burkolat megfelel a mai kor esztétikai elvárásainak, modern, üveg és acél ötvözete. Az épületen belül a mediterrán, vidám és világos dizájnelemek díszítik a vásárlóteret és a járóburkolatot.
Az M1 Outlet Center fejlesztője nem tart attól, hogy a túl közeli másik outlet center elvonna forgalmat. Sőt, mivel meglátása szerint egyfajta outletváros formálódik a környéken, inkább erősítik egymást. A fejlesztő-tulajdonos két szinten, 16 500 m2 alapterületen mintegy 10 500 m2 bérbe adható kereskedelmi területet biztosít bérlői részére. Az idelátogatók biztonságos és kényelmes parkolására 400 férőhelyes, 11 000 m2 alapterületű díjtalan mélygarázs és 100 férőhelyes felszíni parkoló működik majd. Vonzáskörzetében körülbelül 230 ezer lakos, a határos Budapesten pedig 2,4 millió ember él. A 2006-os évben a szomszédos outlet lokációs látogatottsága megközelítőleg 1,6 millió vásárló volt.
A központban egyebek között a kiegészítőket áruló márkák közül ott lesz a Gucci, a Doxa, a Sergio Tacchini, a Dolce & Gabbana, a Prada, a sportruházatban a Diesel, a Devergo, a Mustang és a Sherpa, alsóneműben a United Media és a Walt Disney, a női ruházati márkákat egyebek között a Riani és az Escada, a bőrruházatot a Helium, az MDK és a Londonjack képviseli, míg az óra-ékszer fronton több más cég mellett az Edox, a Doxa, a Cornavin, a Timex, a Hugo Boss, a Swatch, a Chanel, a Tiffany, a Swarovsky és a Tommy Hilfiger áll csatasorba a vásárlókért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.