BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Minden szegmensben nő a Marks&Spencer

A Magyarországon franchise keretek között működő, angol Marks&Spencer Group Plc. (M&S) adózott eredménye az első félévben 40 százalékkal 393,2 millió euróra emelkedett 2006 ugyanzon időszakához képest.

A forgalom 6,4 százalékkal 4,18 milliárd fontra nőtt. A M&S egyben bejelentette, hogy egy milliárd font értékben vásárol saját részvényeket, ami 10 százalékos részesedésnek felel meg.

A vállalatnak az Egyesült Királyságon kívül 16 ír, valamint egy-egy tajvani és hongkongi saját üzemeltetésű üzlete van. A többi, 251 M&S áruház kizárólagos franchise rendszerben működik 38 országban.

A M&S a ruházaton kívül élelmiszer kiskereskedelemmel is foglalkozik. Magyarországon azonban egyelőre nem kaphatók a M&S jelzésű ételek és italok. Jüttner Katalin, a kizárólagos képviselőként megbízott S Modell Zrt. vezérigazgatója a Világgazdaságot korábban arról tájékoztatta, hogy az első élelmiszer üzlet legelőbb egy-két év múlva nyílik meg, s szintén az S Modell üzemelteti majd.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.