Dr. Batz nem létezik, mégis sikeres! A cipőmárka kitalálója a márkaépítésről
Mint ahogy az ötletgazda, és cégvezető nyilatkozta, Dr. Batz nem egy svájci vagy német ortopédorvos, hanem egy mozaikszó, a jelentését azonban Kárpáti Zoltán nem árulta el a Heti Válasznak adott interjújában. A cégvezető úgy nyilatkozott: nem állt szándékában titkolni, hogy magyar márkáról van szó, sőt, egy düsseldorfi kiállításon már arra is figyelmeztették: értékes az a termék, amely Európában készül. Az exportra szánt termékeken ezért már szerepel a Made in Hungary felirat. A márkaépítésről szóló diplomadolgozatát azonban továbbra is használja napi munkája során.
Kárpáti Zoltán büszke arra, hogy a cipőgyártással kapcsolatos nehéz körülmények ellenére sikerre vitte márkáját. Vállalata háromszáz embernek ad munkát, a forgalmazóval való közvetlen kapcsolata pedig lehetővé teszi, hogy pontosan kielégítse az igényeket. A cégvezető nem szándékozik a gyártást a Távol-Keletre vinni, mert véleménye szerint az ott készített termékek csak kilencven százalékosak. A Dr. Batz tehát továbbra is Magyarországon állítja elő termékeit, amelyeket saját csapata tervez meg. A cég a jövőben Nyugat-Európába, és a környező országokba szeretne terjeszkedni, de exportálnak Dubaiba is.