BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Dr. Batz nem létezik, mégis sikeres! A cipőmárka kitalálója a márkaépítésről

A hazai cipőboltokban saját állványon bemutatott, magyar márka nevét egy diplomamunka után kapta. A vállalat vezetője, Kárpáti Zoltán ma már Dubaiba is exportálja gyógylábbelijeit.

Mint ahogy az ötletgazda, és cégvezető nyilatkozta, Dr. Batz nem egy svájci vagy német ortopédorvos, hanem egy mozaikszó, a jelentését azonban Kárpáti Zoltán nem árulta el a Heti Válasznak adott interjújában. A cégvezető úgy nyilatkozott: nem állt szándékában titkolni, hogy magyar márkáról van szó, sőt, egy düsseldorfi kiállításon már arra is figyelmeztették: értékes az a termék, amely Európában készül. Az exportra szánt termékeken ezért már szerepel a Made in Hungary felirat. A márkaépítésről szóló diplomadolgozatát azonban továbbra is használja napi munkája során.

Kárpáti Zoltán büszke arra, hogy a cipőgyártással kapcsolatos nehéz körülmények ellenére sikerre vitte márkáját. Vállalata háromszáz embernek ad munkát, a forgalmazóval való közvetlen kapcsolata pedig lehetővé teszi, hogy pontosan kielégítse az igényeket. A cégvezető nem szándékozik a gyártást a Távol-Keletre vinni, mert véleménye szerint az ott készített termékek csak kilencven százalékosak. A Dr. Batz tehát továbbra is Magyarországon állítja elő termékeit, amelyeket saját csapata tervez meg. A cég a jövőben Nyugat-Európába, és a környező országokba szeretne terjeszkedni, de exportálnak Dubaiba is.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.