BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Dr. Batz nem létezik, mégis sikeres! A cipőmárka kitalálója a márkaépítésről

A hazai cipőboltokban saját állványon bemutatott, magyar márka nevét egy diplomamunka után kapta. A vállalat vezetője, Kárpáti Zoltán ma már Dubaiba is exportálja gyógylábbelijeit.

Mint ahogy az ötletgazda, és cégvezető nyilatkozta, Dr. Batz nem egy svájci vagy német ortopédorvos, hanem egy mozaikszó, a jelentését azonban Kárpáti Zoltán nem árulta el a Heti Válasznak adott interjújában. A cégvezető úgy nyilatkozott: nem állt szándékában titkolni, hogy magyar márkáról van szó, sőt, egy düsseldorfi kiállításon már arra is figyelmeztették: értékes az a termék, amely Európában készül. Az exportra szánt termékeken ezért már szerepel a Made in Hungary felirat. A márkaépítésről szóló diplomadolgozatát azonban továbbra is használja napi munkája során.

Kárpáti Zoltán büszke arra, hogy a cipőgyártással kapcsolatos nehéz körülmények ellenére sikerre vitte márkáját. Vállalata háromszáz embernek ad munkát, a forgalmazóval való közvetlen kapcsolata pedig lehetővé teszi, hogy pontosan kielégítse az igényeket. A cégvezető nem szándékozik a gyártást a Távol-Keletre vinni, mert véleménye szerint az ott készített termékek csak kilencven százalékosak. A Dr. Batz tehát továbbra is Magyarországon állítja elő termékeit, amelyeket saját csapata tervez meg. A cég a jövőben Nyugat-Európába, és a környező országokba szeretne terjeszkedni, de exportálnak Dubaiba is.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.