BUX 41,779.48
+0.74%
BUMIX 3,950.99
+1.32%
CETOP20 1,976.81
+0.33%
OTP 9,904
-3.75%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+1.14%
-0.61%
ZWACK 17,050
0.00%
0.00%
ANY 1,620
+1.25%
RABA 1,180
+2.16%
-4.29%
-0.24%
+6.16%
-0.92%
OPUS 188.8
+2.61%
+11.11%
-0.74%
0.00%
+2.74%
OTT1 149.2
0.00%
+3.54%
MOL 2,700
-0.59%
0.00%
ALTEO 2,390
+1.70%
-9.09%
+0.40%
EHEP 1,590
+4.95%
0.00%
+0.64%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-1.20%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
-0.47%
0.00%
+1.48%
+5.71%
+4.38%
+2.48%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
+4.09%
NAP 1,190
+1.54%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Új elnök a Magyar Közterületi Reklám Szövetség élén

Új elnököt választott a Magyar Közterületi Reklám Szövetség (MKRSZ) közgyűlése. Boda János a távozó Tombor Andrást váltja, és 2007. november 29-től egy éven át tölti be az ügyvezető elnöki posztot.

Az Europlakát vezetője új pozíciójában a nem nevesített táblák elleni küzdelemre fókuszál.

A közgyűlés alapszabályt is módosított. A köztéri piac koncentrációját figyelembe véve – az eddigi gyakorlattal ellentétben – ezentúl nem három, hanem két társelnök áll a Szövetség élén. Közülük elsőként Boda látja el az ügyvezető elnöki  feladatokat, a másik társelnök, Hidvéghy Melinda (Epamedia) 2008. november 29-én veszi át az ügyvezető elnöki teendőket egy évre.

„Elnökként a legfontosabb feladatnak jelenleg a tulajdonosok nevével meg nem jelölt hirdetési táblák elleni fellépést tekintem. Ennek megfelelően az MKRSZ tagjaival abban állapodtunk meg, hogy legkésőbb 2008. március 31-ig mindegyikünk nevesíti az eszközeit.” – fogalmazott Boda János. A Szövetség ezzel kezdeményezőleg kíván fellépni a módosítás alatt álló reklámtörvény tervezetében is szereplő táblaazonosítás ügyében.

Boda János a drezdai Friedrich List Közlekedési Egyetemen szerzett mérnök-közgazdász diplomát 1979-ben. Posztgraduális tanulmányainak köszönhetően idegenforgalmi valamint biztosítási szakközgazdász illetve marketingkommunikációs végzettséggel is rendelkezik. 1990-től egy évig a Porsche Hungária marketingvezetője volt, ez követően két éven át a Generali személybiztosítási értékesítési vezetőjeként dolgozott. 1996 és 1997 között az azóta az ESMA által felvásárolt DGW Média Kft. ügyvezetői igazgatói posztját töltötte be. 1998-ban csatlakozott az Europlakát Kft.-hez kereskedelmi igazgatóként, ahol 1999 óta az ügyvezető igazgatói teendőket látja el.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek