A spanyol csoport konszolidált árbevétele 2007-ben 15 százalékkal haladta meg a 2006-os értéket, s így csaknem elérte a 9,5 milliárd eurót.
Az Inditex 560 új üzletet nyitott 2007-ben, ezek 80 százalékát Spanyolországon kívül. Ezzel együtt a nemzetközi piacokról származó bevétel 60,4 százalékról 62,5 százalékra emeledett. Az Inditex világszerte csaknem 80 ezer főt foglalkoztat.
A társaság idén jelentette be, hogy új leányvállalatot alapít. Az új lánc a többihez hasonlóan nemzetközi lesz, s kizárólag kiegészítőket forgalmaz majd. A nyolc márka mellé kilencedikként alapított láncról Pablo Isla, a konszern vezérigazgatója is nyilatkozott, s kifejtette, az első üzletet még az idén megnyitják. A spanyol cég ezzel a lépéssel megerősítette azt a tényt, miszerint az egyesek által telített ruházati piacon potenciális fejlődési lehetőséget jelentenek a kellékek, így a cipők, övek, kesztyűk, sálak és egyéb idénycikkek.
Az Inditex a Zara 2004-es piacralépése után 2007-ben jelent meg nálunk négy új márkával. Novemberben az Inditex Pull & Bear üzlete nyílt meg a Vörösmarty téri ING épületben. Emellett a téren jelenleg felújítás alatt álló, a Skála Divatház Rt. tulajdonában lévő Luxus Áruházban a cégcsoport másik két márkája, a Breshka, illetve a Stradivarius kap helyet. A tervekkel ellentétben az áruház még nem nyitott meg.
A Vörösmarty tér mellett mindegyik fent említett márka saját üzletettel jelent meg az Arena Plazában. Ezeken kívül a konszern fehérneműket és alsóruházatot kínáló leányvállalata, az Oysho debütált első alkalommal a magyar ruházati piacon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.