Cégvilág

Az internet a tévét is megelőzi?

Az idén az egyesült államokbeli társaságok marketingbüdzséjük 26 százalékát költik el az interneten az Outsell tanácsadó cég előrejelzése szerint.

Az összesen 105,3 milliárd dollárra rúgó tétel nagyobb, mint a televízióban és a rádióban elköltött 24 százalékos hányad - derül ki a közel 1100 vállalatvezető emgkérdezésén alapuló kutatásból. Az internetes kiadások közel kétharmadát a céges honlapok fenntartására és fejlesztésére fordítják. (A vállalati weboldalakat nem számítva az online kiadások az idén - az Interactive Advertising Bureau becslése szerint - 21,2 millió dollárral új rekordot állítanak be.)

Az USA vállalatainak össz-marketingbüdzséje az Outsell szerint az idén éves szinten 3,9 százalékkal, 412,4 milliárd dollárra nő.

marketingkiadások IAB vállalati weboldalak internet Outsell
Kapcsolódó cikkek