Az összesen 105,3 milliárd dollárra rúgó tétel nagyobb, mint a televízióban és a rádióban elköltött 24 százalékos hányad - derül ki a közel 1100 vállalatvezető emgkérdezésén alapuló kutatásból. Az internetes kiadások közel kétharmadát a céges honlapok fenntartására és fejlesztésére fordítják. (A vállalati weboldalakat nem számítva az online kiadások az idén - az Interactive Advertising Bureau becslése szerint - 21,2 millió dollárral új rekordot állítanak be.)
Az USA vállalatainak össz-marketingbüdzséje az Outsell szerint az idén éves szinten 3,9 százalékkal, 412,4 milliárd dollárra nő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.