Drágább lesz a Nivea
A Beiersdorf forgalma az év első felében 8,3 százalékkal 3,09 milliárd euróra emelkedett előző év ugyanazon időszakához képest. Az EBIT elérte a 407 millió eurót szember a tavaly első félévben regsitrált 315 millióval. A Beiersdorf tehát kétszer olyan gyorsan növekedett, mint maga a piac.
A Beiersdorf AG kozmetikai gyógyászati üzletágának márkái a Nivea, a Labello, az Atrix és a Hansaplast, a kizárólag gyógyszertárban kapható termékek közül pedig az Eucerin és a Futuro. Ezekkel a márkákkal a cég stabil pozíciót szerzett a kéz-, arc-, ajak- haj- és testápolás területén - beleértve a napozószereket is -, a dezodorok piacán, valamint a férfikozmetikumok és a babaápolás szegmensében is.
A vállalat professzionális egészségügyi termékportfóliója jelenleg a következő márkákat tartalmazza: Leukoplast, Leukoclip, Cutinova, Allevyn, Opsite műtéti fólia és posztoperatív sebtapasz, Elastomull Haft kötésrögzítő, Bactigras, Jelonet, Applica I.V., Guypse, Dynacast és Bode fertőtlenítőszerek.


