LCD-piac: Nagyon-nagyon rossz híreket közölt az LG Display
A világ második számú LCD-képernyő gyártója az LG Display nyereségének 44 százalékos visszaesésről számolt be a harmadik negyedévben. A júliustól szeptemberig tartó időszakban az adózott eredmény 295 millió wonra (244,1 millió dollár) zuhant a tavaly ugyanezen idő alatt regisztrált 524 wonról.
A társaság közleménye szerint a kedvezőtlen gazdasági körülmények miatt csökkent a kerelet az LCD-képernyős termékek iránt.
Elemzők szerint a következő időszakban sem változik ez a tendencia a síkképernyős televíziók és a személyi számítógépek piacán, így az iparág kilátásai maradnak ezen a szinten. A cég pénzügyi vezetője befektetőknek elmondta: mindent elkövetnek, hogy elkerüljék a nagyobb veszteséget. A vezetőség költségcsökkentési intézkedéseket irányzott elő.


