BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A vevőszolgálat fejlesztése jelentheti a vállalatok túlélését

A jelenlegi válságban a vevőszolgálat fejlesztése a túlélést jelentheti a vállalatok számára - mondta Kricska István a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető partnere, a tanácsadó vállalat Mystery Shopping Day 2009 elnevezésű konferenciáján csütörtökön.

A próbavásárlás témakörére összpontosító rendezvényen az ügyvezető hozzátette: a válság lehetőséget teremt minden cégnek, hogy újragondolja működését, tevékenységét, és értékelje vevő-kiszolgálási kultúráját.

Kiemelte: azok a vállalatok, amelyek képesek vevőik bizalmát megőrizni, új szolgáltatásokkal többet, mást nyújtani, mint korábban, vagy mint a versenytársak, ott lesznek a piaci szereplők között a visszaesést követő fellendülésnél is. A vevőszolgálat fejlesztésének egyik leghatékonyabb eszköze lehet a próbavásárlás, amelynek segítségével a vállalatok valós képet kaphatnak szolgáltatásuk színvonaláról.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.