BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

MTelekom: A közönség elvárja, hogy a reklám szórakoztasson

A kommunikációs ipar régóta egyfajta útkereséssel küzd” – véli a Magyar Telekom lakossági szolgáltatási üzletága kommunikációs ágazatának vezetője.

Liptay Gabriella szerint a médiacsatornák kínálata az utóbbi évtizedben jelentősen megváltozott, és jócskán átalakult a médiafogyasztás módja is. Egyre jobban előretört az interaktív média és a hatékony alternatív reklámozás.

Az internet főként a fiatalokat hódítja el a tv-képernyők elől, s a sajtó és a tévé is jelentős szegmentálódáson és fregmentálódáson megy keresztül, és ezek a médiumok tematizálódnak. „A közönség a standard reklámspotnál többre vágyik, elvárja, hogy a reklám szórakoztasson, programelemmé váljon” – hangoztatta a szakember.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.