Drákói megtakarítási szigor a Lufthansánál
A takarékossági intézkedésekről az ORF számol be a Handelsblatt által megszerzett levél alapján. Christoph Franz szerint a Lufthansa 2001-ig az utasforgalomban jelentkező költségeket tartósan csökkenteni akarja azzal a céllal, hogy így takarítson meg évente egymilliárd eurót.
Középtávon pedig az utasforgalom-menedzsment területén a dolgozók akár egyötödét akarja leépíteni a vállalat. A költségoldalról jelentkező magas nyomást a lap birtokába jutott, belső körlevél azzal indokolja, hogy a Lufthansa 2008-2004 között kereken 160 új repülőgépre ad fel megrendelést.
Németország legnagyobb légitársasága, június végén kapta meg az Európai Unió versenyhatósági jóváhagyását a Brussels Airlines felvásárlásához, ám meg kell válnia egyes belga, német és svájci reptereken kapott fel–és leszállási jogától.


