A takarékossági intézkedésekről az ORF számol be a Handelsblatt által megszerzett levél alapján. Christoph Franz szerint a Lufthansa 2001-ig az utasforgalomban jelentkező költségeket tartósan csökkenteni akarja azzal a céllal, hogy így takarítson meg évente egymilliárd eurót.
Középtávon pedig az utasforgalom-menedzsment területén a dolgozók akár egyötödét akarja leépíteni a vállalat. A költségoldalról jelentkező magas nyomást a lap birtokába jutott, belső körlevél azzal indokolja, hogy a Lufthansa 2008-2004 között kereken 160 új repülőgépre ad fel megrendelést.
Németország legnagyobb légitársasága, június végén kapta meg az Európai Unió versenyhatósági jóváhagyását a Brussels Airlines felvásárlásához, ám meg kell válnia egyes belga, német és svájci reptereken kapott fel–és leszállási jogától.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.