Öt százalékkal haladta meg az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma a 2008. június–2009. májusi időszakban az egy évvel korábbi értéket – derül ki a Nielsen piackutató friss felméréséből. A kutatás szerint mennyiségben ugyanakkor kétszázalékos csökkenés zajlott le a mért kilencven élelmiszer-kategória bolti eladásában. A vásárlási szokások lassú átrendeződése miatt az élelmiszerek kiskereskedelmi eladásából a 2500 négyzetméteresnél nagyobb üzletek piaci részesedése 31 százalék volt – hasonlóan az egy évvel korábbi időszakhoz –,a 400–2500 négyzetméter közötti alapterületű boltok értékben mért részesedése 31-ről 33 százalékra nőtt, a 400 négyzetméteresnél kisebb alapterületű egységek részesedése 38-ról 36 százalékra csökkent. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.