Önmagán spórolva ért el jó eredményt a Heineken
Az idei első hat hónapban nettó profitja 489 millió euró volt, ez 20 százalékos növekedést jelez a tavalyi év azonos időszakához képest – jelenti a BBC.
Ugyanakkor a sör értékesítési forgalma - a cégfelvásárlásokat leszámítva - 6,6 százalékkal csökkent. A Heineken szerint az önköltségcsökkentési programja 50 millió euró összegű megtakarítást eredményezett 2009 első felében.
A cég elnöke-vezérigazgatója szerint a költségek lefaragására az elkövetkező időszakban is van lehetőség. Jean-François von Boxmeer szerint a profitabilitás növelése és a brit piacon a hosszú távú pozíciók elfoglalása biztosított. A Heineken a Carlsberggel közösen vásárolta fel a Scottish & Newcastle vállalatot, a 7,8 milliárd fontos üzlet mostanra zárult le.


