Lenyomta a riválisokat a Disney csatorna
A Disney Csatorna, mely Magyarországon a Jetix-et váltotta fel, a 4 év felettiek között 85 százalékkal, a 4-14 év közötti gyermekek körében pedig 84 százalékkal haladta meg a Jetix 2008-ban átlagos szombati napokon mért közönségszámát.
A csatorna indításának napján a nézettség olyan magas volt, hogy a Disney Csatorna minden más csatornát maga mögé utasított a 4-14 éves gyermekek körében, magához ragadva a célközönség 22,6 százalékát, és megelőzve az RTL Klubot és a Cartoon Network-öt is
Maciej Bral, a Disney Channels Közép-Kelet európai régiójának alelnöke és ügyvezetője elmondta: "A Disney Csatorna magyarországi indulásának bámulatos nézettségi adatai megerősítik, hogy műsorkínálatunk világszerte tetszésnek örvend. Programjaink a fiatal közönségünk életét tükrözik, ösztönzik a családi összetartást és arra bátorítják a gyerekeket, hogy higgyenek magukban és kövessék álmaikat. Az elkövetkező hónapokban erre a sikerre építve szeretnénk folytatni munkánkat."


