Cégvilág

A Spar lett az év "magyar árukért elkötelezett kereskedője"

Az év magyar árukért elkötelezett kereskedője címet a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. nyerte el a Progresszív Magazin Szakmai versenyén

A Magyar Termék Nonprofit Kft. által alapított díjat a magyar beszállítók körében végzett titkos szavazás alapján ítélték oda - mutat rá a közlemény.

A Spar emlékeztet: alapfilozófiája, hogy termék szortimentjében a kiváló minőségű magyar termékeket részesíti előnyben.

A Spar Magyarország éves konszolidált forgalma tavaly 31,53 százalékkal növekedett az előző évhez képest, és az idén is növekedésre számítanak - közölte korábban Feiner Péter, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.

A Spar csoport éves konszolidált árbevétele a 2008-as üzleti évben elérte a 374,17 milliárd forintot, szemben az előző évi 284,46 milliárd forinttal. Ezzel a csoport 10-ről 14 százalékra növelte piaci részesedését Magyarországon.

 

magyar termékek Spar kereskedelem
Kapcsolódó cikkek