A szokásosnál is nagyobb médiafigyelem kísérte az utolsó kötelező-felelősségbiztosítási kampányt, amelynek eredményeként szakemberek becslései szerint legalább egymillióan váltottak biztosítót. Az idei, és egyben utolsó kampányidőszak érdekessége, hogy egyes adatok szerint a szerződésüket felmondók több mint negyede végül nem lett hűtlen a jelenlegi biztosítójához, hanem ugyanott kötött új szerződést csak olcsóbban. A kiemelt médiafigyelem minden bizonnyal annak is betudható, hogy az idei volt az utolsó nagy kötelező biztosítás kampány, jövőre változnak a szabályok.
Dilong András, az IMEDIA Kft. igazgatója elmondta: több más iparág mellett évek óta figyelik a biztosítási piac híreit, és azt tapasztalták, hogy a média érdeklődése a biztosítások vonatkozásában egyértelműen a KGFB kampányidőszakokban csúcsosodik ki. Az idei adatok azt mutatják, hogy tavalyhoz képest közel 15 százalékkal emelkedtek novemberben a KFGB-ről szóló cikkek, tudósítások, beszámolók. Az IMEDIA adatbázisa szerint a kampány 30 napjában 741 olyan hír, információ vagy tudósítás született az országos és a regionális médiában, amely érdemi módon kapcsolódott a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás témakörhöz, ami napi átlagban 24,7 publikációt jelent.