Európa 30 országában a Citroën a személygépkocsi és kishaszongépjármű piacon 6,5 százalékos részesedést ért el 2009-ben, ami az 5,4 százalékos visszaesést mutató piacon 0,2 pontos piaci részesedés növekedésnek felel meg. Nyugat-Európában, a 2,9 százalékos csökkenést mutató piacon, a cég a személygépkocsi és kishaszongépjármű piacon 0,1 ponttal növelte részesedését és ezzel 6,6 százalékos szintet ért el.
A közép-kelet-európai országokban, ahol 31 százalékkal csökkent a személygépkocsi és kishaszongépjármű piac, a Citroën 4,3 százalékos piaci részesedést tudott elérni (0,1 pontos csökkenés
A válság kivédésére szolgáló C3 Picassóból 9 hónap alatt 86 ezer darabot adtak el. Különösen Nyugat-Európában volt sikeres, ahol az év utolsó hónapjaiban a saját szegmensében az élre került. A C5 modell, a forgalmazásának első teljes évében realizált 88 ezer darabos eladással túlszárnyalta az értékesítési célkitűzéseket.
Az új C3 modell. A Franciaországban és Olaszországban november vége óta forgalmazott új C3 modellre már több mint 23.000 megrendelés érkezett. Ez az eredmény jó előjel a 2010-es évre, amikor az új C3-ast a többi európai országban is bevezetik. Az új C3 modellnek minden adottsága megvan ahhoz, hogy megismételje a jelenlegi C3 sikerét, amelyből több mint 2 millió darabot adtak el.