Társaságuknál négy munkatárs végzi a beszerzést Magyarországon, akik alkalmanként a külföldi leányvállalatok esetében is támogatást nyújtanak. A szakember szerint a profil és a cégméret alapvetően meghatározza, milyen funkciójú szoftvert kell használnia egy vállalatnak. Az értékesítés és a gyártás jobban leképezhető beszerzési oldalról, mint a kivitelezések megvalósításakor jelentkező hektikus, nem kiszámítható beszerzések és megrendelések igényei. Lényegesnek nevezte, hogy az esetleges bevezetés előtt mérlegeljék a megtérülés szempontjait is. Figyelembe kell venni a több telephelyen dolgozó, más területen tevékenykedő munkatársak napi feladatait, szakmai képzettségét is, hiszen számukra egy speciális szoftver használata a szükségesnél bonyolultabb lehet, és megnehezítheti a mindennapok rugalmas munkavégzését. „Míg nem tudatosítjuk, miért jelent könnyebbséget, egyszerűséget, gyorsaságot (ezáltal piaci versenyelőnyt, ami új projektek megszerzését is jelentheti) egy új rendszer alkalmazása, addig számos módot találnak majd arra, hogy bebizonyítsák, hatékonyabb a régi, jól bevált, rutinszerű módszerek szerinti munkavégzés” – fogalmazott. VG