Egy közösség tagjának lenni nem azt jelenti, hogy csak ülünk és szerelmes leveleket fogalmazunk cégünk vezérigazgatójának, amelyben azt fejtegetjük, hogy milyen nagyszerű. Íme egy tanács John Jantsch könyvéből, amelyben a szigszalagmarketing átfogó szemléletmódjával ismerteti meg az olvasót. A szerző a kisvállalkozói marketing elismert szakértőjének számít hazájában, és meggyőződéssel vallja, a marketing olyan, mint a szigszalag: minél több rétegben visszük fel, annál jobban megragad. A módszer sikeres alkalmazásához szemléletváltásra van szükség a vállalkozásoknál: egy egyszerű ötlettel vagy kijelentéssel meg kell találniuk a módját a kitűnésre a sok-sok cég rengetegéből. VG
John Jantsch: Szigszalagmarketing, HVG Kiadó, 2010, 342 oldal
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.