BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sikeresnek bizonyult a fiktív kampány

A Magyar Közterületi Média Szövetség létrehozza saját alapítványát, amely minden évben a média erejét kihasználva direkt módon támogat egy-egy „igaz” ügyet úgy, hogy az összegyűjtött támogatást közvetlenül a rászorulókhoz juttatja – közölte a szervezet. Hogy a közterület működését megmutassák, a szövetség a Mediator Group Reklámügynökség és a PrintAmerica segítségével készített egy fiktív kampányt, amelynek hatékonyságát az Ipsos mérte. Az volt a céljuk, hogy csak a közterületet felhasználva bebizonyítsák, milyen erő rejlik az összefogásban. VG

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.