Egy 22 000 munkavállalót alkalmazó cégnél, sajnálatos módon, valóban előfordulnak egyedi esetek, adminisztratív pontatlanságok, amelyre a Hatóság több esetben rávilágított, és ennek megfelelően szabta ki – a tudomásunk szerint - néhány millió forintos bírságot (amely a kiszabható bírságtétel mindössze 3%) - hangsúlyozta a kereskedelmi lánc szerkesztőségünknek küldött közleményében.
 
A Hatóság közleményében olyan egyedi eseteket állít be általános érvényűnek, amelyek megtévesztők és félrevezetők lehetnek, és a vállalatot rossz színben tüntetik fel. A Tesco munkavállalóit tisztességesen, a törvényeknek megfelelően alkalmazza.
 
 
A Hatóság közleményében szereplő, általános, a kiskereskedelmi szektorra jellemző megállapításokat, a szektor szereplőinek működésével kapcsolatos megjegyzéseket nem kívánjuk kommentálni, azokat a Tescóra nézve nem tekintjük relevánsnak. Mint ahogyan a dolgozók és a vállalatok közötti „feszült” viszony feltételezését sem.
 
A Tesco, munkavállalóinak számos és rendszeres (több anonim!) visszajelzési, egyeztetési fórumot biztosít, amely lehetőséggel kollegáink élnek is. Az ágazati Szakszervezetekkel szintén rendszeres a véleménycsere, felvetéseikre munkavállalóink érdekeit szem előtt tartva reagálunk, azok nyomán, lehetőség szerint, változásokat eszközölünk.
 
A Tesco természetesen arra törekszik, hogy a Hatóság által feltárt egyedi pontatlanságok se fordulhassanak elő a jövőben, ezért megteszi a szükséges lépéseket, ezek korrigálására.