A novemberi értékesítési adatok szerint 85 százalékkal kevesebb Tata Nanot adtak el, mint 2009 ugyanazon hónapjában. A gyártó szerint a drasztikus visszaesés azzal magyarázható, hogy azok, akik megvennék a típust, hitelből vásárolnának, ám azt csak egyre kevesebb esetben kapják meg. Elemzők ugyanakkor arra hívták fel a gyártó figyelmét, hogy a Nanoval kapcsolatos tűzesetek és az áremelés komoly hatással lehet az eladásokra,
Ahogy arról korábban lapunk is beszámolt, a Tata októberben ingyenes biztonsági javításokat ajánlott fel a Nano miniautó tulajdonosainak, miután a világ legolcsóbb kocsija több esetben kigyulladt. A vállalat hat esetről adott számot, amelyeknél az autók kigyulladtak, azonban személyi sérülés nem történt.
A Tata elismerte, hogy a kipufogó-, valamint az elektronikus rendszer esetében szükség lehet további biztonsági intézkedésekre. Erre vonatkozóan egyébként Carl-Peter Forster vezérigazgató is ígéretet tett. A GM-től a Tatához igazoló szakember a hét elején közölte, hogy új burkolatokat építenek be azért, hogy elkerüljék a rövidzárlat kialakulását az új modelleknél.
Ratan Tata, a cég elnöke tavaly márciusban mutatta be a genfi autószalonon a Nano Európának szánt változatát, amely elvileg már 2012-ben elérhető lehet az öreg kontinensen. A Nano 2009 áprilisa óta kapható, azóta 70 ezret adtak el belőle Indiában. Az alaptípus mintegy 100 ezer rúpiába, azaz alig félmillió forintba kerül.