Az IBM az iPhone-ra, iPadra, BlackBerryre és más mobil eszközökre is alkalmassá teszi közösségi szolgáltatásait, amelyek érdekessége, hogy kifejezetten üzleti célra készültek, szemben a legnépszerűbb portálokkal és szoftverekkel, amelyek eddig főként a szabadidőt hódították meg - jelenti a Bloomberg.
Az IBM szerint au üzleti közösségi termékek nem csak fokozzák a cégek hatékonyságát, de a jelek szerint nagy jövő előtt állnak. Az IDC felmérése szerint 2014-ig 2 milliárd dollárra emelkedik az ilyen típusú termékek forgalma, az IBM pedig igyekszik meglovagolni a hullámot, amit többek között a Facebook és a Twitter kelt.
A ma bemutatásra kerülő IBM szoftverek segítségével a munkatársak követhetik egymás tevékenységét, blogolhatnak, képeket oszthatnak meg, de akár webes találkozókon vagy videókonferenciákon is részt vehetnek. Az IBM éves Lotusphere konferenciáján a RIM társ-vezérigazgatója, Jim Balsillie mutatja be, hogyan működik együtt az új csomag a PlayBook hamarosan érkező tábla gépével.