A ProSiebenSat.1 tulajdonában lévő TV2 csoport újabb csatornával bővült tegnap: a PRO4 névre hallgató adó a kiemelt műsorsávokban a férfi nézők szórakoztatását tűzte ki célul – derül ki a cég közleményéből. A csatorna műsorában megtalálhatók mozi- és tévéfilmek, már ismert és vadonatúj sorozatok és népszerű magyar szórakoztató műsorok is.
Az egy évvel ezelőtt bevezetett, nőknek szóló csatorna, a FEM3 után most a filmeket és a sorozatokat kedvelő nézőknek kíván alternatívát nyújtani a cégcsoport a legújabb csatornájával. Fő célközönsége a 18–49 korcsoport, de ezen belül egyes műsorsávokban a 25–34 év közötti férfi nézőkre kíván hangsúlyt fektetni az adó. A csatornán hamarosan sportműsorokat is láthatnak a nézők.
A PRO4 január 4-től a T-Home IPTV, Sat TV és digitális kábeltelevízió szolgáltatásában elérhető az előfizetők számára, az adó széles körű elérhetősége 2011 első negyedévének végére várható. A PRO4 2011 áprilisától lesz benne az AGB rendszerében, ekkor nyitja meg hirdetési felületeit is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.