Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára nyitó előadásában hangsúlyozta: a reklámok tartalmával kapcsolatban a médiatörvény nem hozott érdemi változást, korlátozást, bár a kereskedelmi közlemények számára néhány követelmény betartását - így az emberi méltóság védelmét a diszkrimináció tilalmát - előírja, és rögzíti azt is, hogy a reklámok nem sérthetnek vallási vagy világnézeti meggyőződést, nem ösztönözhetnek az egészségre, a biztonságra és a környezetre ártalmas magatartásra.
Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója szintén üdvözölte a termékelhelyezés lehetőségét, amely szerinte új hirdetési forrásokat és akár új, kimondottan erre alapozott műsorokat is eredményezhet. Kiemelte, hogy a legnagyobb hirdetőkre kivetett ágazati különadók nem kedveztek a televíziós reklámpiacnak, a személyijövedelemadó-csökkentés viszont növelheti a vásárlókedvet.
Hasonlóan vélekedett Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója is, hangsúlyozva: a médiatörvény új lehetőségeket nyit meg társaságuk számára, lehetővé teszi például, hogy több csatornát indítsanak.
Farsang Péter, a Viasat vezérigazgatója elmondta: csatornáik Angliában vannak bejegyezve, így számukra az ottani szabályozás az irányadó, a magyar reklámszabályok könnyítésével azonban helyzeti előnyük egy része "elolvad".