Cégvilág

Hivatalos: E-mailjeinket olvasgatva reklámoz a Google

A Google változásokat jelentett be webmail rendszerében, amelynek nyomán megkezdheti a felhasználói számára a célzott reklámok terjesztését, az e-mailek tartalmára alapozva.

A keresőóriás közlése szerint az új reklámozási módszer ugyanarra a technológiára alapul majd, mint a múlt évben bevezetett Priority Inbox. Ez a szolgáltatás a levelek automatikus szűrését teszi lehetővé azzal, hogy eldönti, a korábbi levelezések alapján milyen küldemény tekinthető spamnek.

A Google megfigyeli a levelek tartalmát és ehhez igazítja a mail rendszerbe illesztett reklámokat. Ha például egy felhasználó sokat levelezik fényképezőgépekről, akkor nagy a valószínűsége annak, hogy ilyen témájú reklámot kap. Viszont ha ezeket az üzeneteket valaki kéretlen levélnek jelöli, akkor a jövőben már nem érkeznek hozzá ilyen tartalmú hirdetések – derül ki a cég közleményéből, amelyet a Telegraph idéz.

levelezés hirdetés reklám e-mail célzott reklám Google
Kapcsolódó cikkek