Heteken belül Magyarországon is elindul a márka legújabb okostelefon-családjának az értékesítése – jelentette be tegnapi tájékoztatóján Németh Viktor, a Sony Ericsson regionális marketingigazgatója. Hozzátette, az Android operációs rendszerrel felszerelt készülékektől az itteni piacon is sokat vár a stratégiáját, termékportfólióját 2010-ben teljesen átalakító japán–svéd mobilgyártó. „Számításaink szerint a márka jelenleg a magyarországi mobiltelefon-piac Android-szegmensének első két szereplője között van, cél az elsőség mielőbbi megszerzése” – válaszolta lapunknak a marketingigazgató. Okostelefonokból a Sony Ericsson eddig 10 milliót adott el, ez nagyjából a negyede a márka tavalyi összes értékesítésének.
Az okostelefonok megjelenésével jelentős mértékben átalakult mobiltelefon-piacon az utóbbi két évben a Sony Ericsson volt az egyik olyan márka, amely igen nagy arányú visszaesést volt kénytelen elkönyvelni a rosszul megválasztott termékstratégia miatt. A cégvezetés az utóbbi egy évet a termékkoncepciók újragondolására fordította, amelynek részeként az új portfólió erősebben kíván építeni az egyéb Sony termékekre és fejlesztésekre, utalva a japán márka korábbi sikereire, mint amilyen például a zenelejátszók körében a walkman volt. Az idén piacra kerülő új modellekben például már egy olyan saját fejlesztésű fotóalkalmazás van, amely gyenge fényviszonyok között vaku nélkül is jó képeket készít. Egy másik alkalmazással a Bravia tévékhez csatlakoztatott okostelefonok képgalériája azonnal megjeleníthető a televízió képernyőjén, sőt a mobilt magát egy újabb applikációval tévé-távirányítóként is lehet használni. S. Gy.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.