Az új járművek beszerzéséhez képest akár a felére is csökkenhet a MÁV járműbeszerzésének költsége, ha a cég a meglévő intercityket újítja fel Schwartzné Lovász Beáta, a Bombardier–MÁV Kft. ügyvezető igazgatója szerint. Egy-egy új, korszerű intercity 1,5-2 millió euróba kerül, míg a felújítás 800 ezerbe. A cég szívesen részt vesz egy magyar gyártmányú intercity prototípusának elkészítésében is. 2006-as szerződése alapján tíz harmadik generációs intercityt újított fel a MÁV-nak, s további ötvenre van opciója. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.