BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tavaly ért mélypontra a MÁV

Az idén újabb elővárosi motorvonattendereket írhatnak ki

Tavaly számos fontos mutatóját tovább rontotta a MÁV. Az állami vasúttársaság szerint azonban a cégnek a saját költségei mindössze 5-10 százalékára van ráhatása, és a parlamenti MÁV-vizsgálóbizottság is arra jutott, hogy elsősorban az állam által megrendelt, de teljes egészében ki nem fizetett kiadások okozták a társaság rossz szereplését. Ám számos jel – a menedzsment által befolyásolható költségek csökkentése vagy az adósságszerkezet javulása – arra utal, hogy 2011-ben a cég jobb évet zárhat, mint tavaly. Segítséget jelent az is, hogy 300 milliárd forintra tehető adósságállományát a Széll Kálmán-terv szerint az állam átvállalja.

A MÁV-nak növelnie kell az utazási sebességet, s fejlesztenie szükséges a járműállományát is. Az idén újabb elővárosi motorvonattender várható, s talán még korábbi áruszállító cégét is visszakapja. 7. oldal

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.