Cégvilág

A Bumeráng legyőzte a Morning Show-t

Napi átlag 1,352 millió hallgatójával a hazai kereskedelmi rádiók közt a Neo FM bizonyult a leghallgatottabbnak a GfK–Ipsos rádiós közönségmérésének szeptemberi adatai szerint.

A 15 évnél idősebbek körében végzett kutatás szerint hétköznaponként a Neo FM reggeli műsorát, a Bumerángot 1,127 millió ember hallgatja, míg a Class FM reggeli műsorát, a Morning Show-t átlagban 979 ezer. Szeptemberben egyébként az összes rádió által elért közönség aránya 75,1 százalékot tett ki, azaz egy átlagnapon 6,397 millió fő hallgatta minimum 15 percet valamely rádió adását.

A naponta rádiózásra fordított idő a hallgatók körében átlagosan 4 óra 12 perc volt. Az augusztusi értékekhez viszonyítva jelentősen, 10,5 százalékkal bővült a szeptemberi hétvégi rádióhallgatási időtartam, ez átlagosan 23 perces bővülést jelent.

hallgató NEO FM Bumeráng Morning Show rádió
Kapcsolódó cikkek