BUX 39,296.03
+0.10%
BUMIX 3,688.22
-1.59%
CETOP20 1,747.54
0.00%
OTP 8,116
-0.44%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+5.49%
-2.33%
-1.41%
ZWACK 18,700
+0.27%
0.00%
ANY 1,560
-0.95%
RABA 1,095
-0.45%
-0.46%
-1.54%
-0.65%
+1.48%
OPUS 163.4
-1.92%
-2.38%
-4.39%
0.00%
+1.21%
OTT1 149.2
0.00%
-0.91%
MOL 2,944
+0.41%
DELTA 37.45
-3.85%
ALTEO 2,350
-0.84%
0.00%
-2.58%
-1.00%
0.00%
0.00%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
+0.26%
-3.46%
+1.45%
0.00%
-3.35%
-1.45%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
-0.90%
NAP 1,210
-2.26%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Újabb egymillió néző a Titanicnak

Az év 15. hetében a kereskedelmi célcsoportban, a reklámozóknak fontos 18–49-es korosztálynál a 18,2 százalékos RTL Klub bő négy százalékpontot vert legerősebb riválisára, a TV2-re.

 A középmezőnyben ugyanaz a négy csatorna vitézkedik, 5 százalékos közönségarány fölött végzett az m1, a Viasat3 és a Film+, ezúttal viszont valamivel gyengébb hetet zárt a Cool, amely 4,6 százalékot jegyezhetett fel.

A teljes lakosságnál az RTL Klub volt a legnézettebb hazai tévécsatorna, 18,11 százalékos közönségaránnyal, másodiknak szokás szerint a TV2 ért be (15,77%), harmadik az MTV lett (9,28%). A Csillag születik diadalmenete megállíthatatlannak látszik, félmillióval többen követték, mint a második helyezetett műsort, a régi favorit Barátok köztet.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek