néző

Több ember meghalt egy raliversenyen

Az Esztergom–Nyerges Rallyn egy jármű lesodródott az útról és a nézők közé hajtott.
2024.03.24. 14:39 Olvasási idő: 1 perc

Borzongani ültek be a legtöbben a hazai mozikba

A 41. héten A mancs őrjárat második része közel 40 ezer nézőt vonzott.
2023.10.22. 17:30 Olvasási idő: 5 perc

A koronavírus árnyékában tengődtek tavaly a mozik

A hazai mozik látogatottsága 72 százalékkal esett vissza.
2021.06.07. 11:42 Olvasási idő: 0 perc

Zuhan a Kossuthkifli nézettsége

2015.04.14. 08:35 Olvasási idő: 0 perc

Az ellenzék uralja a híradókat

A híradót készítő hat nagy tévécsatornán nagyobb arányban jelent meg az ellenzék, mint a kormányoldal 2014 utolsó negyedévében. A magyar tartalmú politikai hírek ötöde a kormányról szólt, az MSZP pedig többet szerepelt, mint a Fidesz - olvasható a Nézőpont Intézet kvantitatív kutatásának összegzésében, amelyet pénteken küldtek meg az MTI-nek.
2015.01.23. 11:59 Olvasási idő: 0 perc

Újabb egymillió néző a Titanicnak

Az év 15. hetében a kereskedelmi célcsoportban, a reklámozóknak fontos 18–49-es korosztálynál a 18,2 százalékos RTL Klub bő négy százalékpontot vert legerősebb riválisára, a TV2-re.
2012.04.19. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Éjjel-nappal a tévét bámuljuk, mégis töredezik a piac

Az internet térnyerése ellenére egyre több időt töltenek televíziózással a magyarok, azonban a piac az új adók megjelenésével mindinkább darabolódik, az átrendeződéstől pedig leginkább a nagy kereskedelmi csatornák szenvednek – nagyjából így foglalhatók össze egy mondatban a magyarországi televíziós piac főbb trendjei 2009-et tekintve.
2010.01.14. 12:12 Olvasási idő: 0 perc

Tévécsatornák sötétülnek el - Spórolnak a nézők, a forint pedig gyenge

Az elmúlt évek pezsgését pangás követheti a hazai televíziós piacon. Míg 2004 óta csaknem a duplájára, nyolcvan fölé nőtt a magyar nyelvű adók száma, a következő években nemhogy nem bővül a kínálat, de akár jelentős csatornakihalás is bekövetkezhet.
2009.04.29. 08:43 Olvasási idő: 0 perc

Az RTL nézőinek 54 százaléka optimális izgalmi szinten van

Mikor hatékony a reklám? A GfK innovatív hatékonyságkutatása szerint akkor, ha optimális izgalmi szint jellemzi a befogadót. Az, hogy ez a sem túl alacsony, sem túl magas izgalmi szint beáll-e, nagyban függ az éppen folytatott tevékenységtől.
2009.03.04. 09:16 Olvasási idő: 0 perc

600 milliós közönség - Hol a legnépszerűbb a Forma 1?

A Forma 1 most közreadott hivatalos jelentése szerint a tavaly évben elérte a hatszáz milliót a száguldó cirkusz nézőinek száma. Úgy tűnik, a nézők főleg a két világbajnoki aspiráns kiélezett küzdelmére voltak kíváncsiak.
2009.01.13. 16:08 Olvasási idő: 0 perc