BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Zumbával hódít kínai vendégeket a Magyar Turizmus Zrt.

Egy szerencsés véletlennek köszönhető, hogy talán több száz új, Magyarország-rajongót sikerült szereznie az A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) pekingi képviseletének, ráadásul az áhított, 20-30 éves korosztályból – írja a Turizmus Online.

Mint minden divatos „őrület”, Kínában is megkezdte hódító útját a zumba (a salsa és az aerobic keveréke), amelynek országszerte több tízezer rajongója van. A mostani, immár ötödszörre megrendezett összejövetel hazánk számára fontos különlegességét azonban az jelentette, hogy az egyik oktató, illetve táncos is magyar volt – olvasható a Turizmus Online-on.

 A hír hallatán, a szervezőkkel történt gyors egyeztetés eredményeként közel 500 Magyarország pólót és ismertető anyagot sikerült kiosztani, illetve felmerült a lehetősége egy hazánkban tartandó, nemzetközi tréningnek is.

A kétnapos akció valódi eredménye, hogy egy számunkra nagyon fontos, a világra és az utazásra nyitott korosztály több száz tagját sikerült megszólítani, akiknek többsége rövid időn belül megengedhet magának egy európai utazást.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.