Emellett csökkentik a Rennes-ben lévő egység termelését is.
A PSA leminősítését követően érkezett a hír, hogy a francia kormány támogatást nyújt a gyengélkedő hazai autóiparnak. Annak érdekében ugyanakkor, hogy Brüsszel ne indítson verseny-felügyeleti eljárást, a támogatást nem a gyártóknak, hanem a vásárlóknak nyújtják: az elektromos autók vásárlói az eddigi 5 ezer euróval szemben 7 ezer eurós támogatást kapnak, míg a hibridmodellek támogatása megduplázódva eléri a 4 ezer eurót. Mindez Arnaud Montebourg ipari miniszter szerint jövőre akár 500 millió euróba is kerülhet a francia költségvetésnek.
A PSA és a Renault az utóbbi években nagy összegeket fordított a "zöld" modellek kifejlesztésébe, és a kormány úgy véli, hogy ezek vásárlásának ösztönzésével, környezetvédelmi mezbe öltöztetve a nélkül tudják támogatni a hazai gyártókat, hogy felbőszítenék az uniós versenyhatóságot. Emellett 600 millió eurós hitelkeretet nyitnak az ágazat készpénzhiánnyal küzdő kis- és középvállalatainak támogatására.
A France24 portál ugyanakkor azt írja, hogy a PSA hibridautók a saját hazájukban is csak 24 százalékos piaci részesedést értek el, míg a Toyota az Aurius és Prius modellekkel szilárdan tartja kezében a francia hibridpiac 36 százalékát. Ugyanakkor a francia hibridautó gyártás csupán egy százalékát teszi ki a tavaly több mint egymillió darabra növekedett világpiacnak.