BUX 39,153.13
-0.21%
BUMIX 3,860.95
+0.22%
CETOP20 1,952.57
0.00%
OTP 8,900
-1.22%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+1.12%
+0.62%
ZWACK 17,400
0.00%
0.00%
ANY 1,590
-1.24%
RABA 1,125
-3.43%
0.00%
-1.29%
+1.35%
+1.40%
OPUS 181.2
-3.10%
-8.41%
-0.51%
0.00%
+0.14%
OTT1 149.2
0.00%
+2.49%
MOL 2,526
+0.88%
0.00%
ALTEO 2,280
+3.64%
0.00%
+4.77%
EHEP 1,500
-5.96%
0.00%
+0.66%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.69%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
0.00%
+0.78%
-1.12%
0.00%
+0.96%
+1.89%
GOPD 12,000
0.00%
OXOTH 3,400
+0.89%
+0.82%
NAP 1,200
-0.50%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Fél órával csökkenhet az átszállási idő a frankfurti reptéren

"A" terminálja meghosszabbításával olyan utasforgalmi résszel bővül Frankfurt-Main repülőtere, ahol az átszállási idő akár 25-30 percre csökkenhet.

Frankfurtban sokan rohannak a roppant épületrendszer egyik végéből a másikba. Ennek a rohanásnak kíván véget vetni az üzemeltető Fraport a Lufthansával vállvetve az utazóközönség számára hivatalosan október 10-én átadandó A+ terminállal – írja a Turizmus Online.

Az A+ átszálló terminálon elsősorban tengerentúli járatok utasai szállnának át schengeni járatokra és fordítva. Sőt, a Lufthansa második számú hubjával, Münchennel vetekedő, akár 25-30 perces átszállási időket tervez kínálni terminálon belül - újságolta Andreas Bartels, a Lufthansa kommunikációs igazgatója.

A négyszintes, csupa üveg épületben külön emeleteken zajlik majd a schengeni és nem-schengeni forgalom. Úgy tervezik, a reggeli órákban az észak-amerikai, délután a schengeni és ázsiai forgalomra koncentrálnának.

Az A+ megnyitásával Frankfurt amúgy sem jelentéktelen utasforgalmi kapacitása tervek szerint évente további 6 millióval nő. Frankfurt tavaly 56 millió utassal zárta az évet, az emelkedés mértéke a Turizmus Online által a helyszínen megkérdezettek szerint 2-4 százalék lehet; 2020-ra már több mint 88 millió utassal számolnak. Az "A" terminál agorafóbiásokat talán zavarba ejtő, közel 800 méteres meghosszabbításában 7 széles törzsű állóhely létesült, ebből négy az A380-asokat is kiszolgálja. De nem akármelyik légitársaságét; az A+-t kizárólag a Lufthansa használja majd.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek