Virágzik az online kereskedelem Németországban
Németországban az online-kereskedelem volumene tavaly hatalmas növekedést ért el, a forgalom 5,9 milliárd euróval, azaz 27 százalékkal nőtt és az értéke 27,6 milliárd eurót ért el - közölte a Bundesverband des Deutschen Versandhandels szakmai szövetség (bvh) Hamburgban.
Az összegben nem szerepel az a 9,7 milliárd euró összegű forgalom, amely digitális eszközök, repülőjegyek, vasúti jegyek, belépőjegyek értékesitéséből adódik. "Fantasztikus év volt a tavalyi" - hangoztatta a szakmai szövetség főtitkára, Christoph Wenk-Fischer. A legtöbben ruhát, számitógépet, elektronikát és könyveket rendeltek online. Wenk-Fischer szerint a folyó évben a németországi online kereskedelmi forgalom értéke 21 százalékkal nő és 33,5 milliárd eurót ér el.


