A Mazda6-os kínálatából eltűnt a közkedvelt ötajtós karosszéria, a kombin kívül csak a négyajtós limuzin maradt a kínálatban. A két modell eltérő ügyfélkörnek szól, a 8 centivel hosszabb tengelytávolságú Sedan elsősorban a kínai piac igényeinek kíván megfelelni. Utóbbi országban a tehetős, limuzinban gondolkodó ügyfelek csak tágas második sorú, nyújtott kiviteleket vásárolnak.
A Mazda úgy döntött, hogy költséghatékonysági okok miat nem készít kétfajta 6-os limuzint, hanem minden piacon az elsősorban Kínára optimalizált, nyújtott változattal szerepelnek. 4870 mm-es hosszát figyelembe véve a 489 literes raktér csupán átlagosnak mondható. Fordulóköre jókora, falak között mérve minimum 12 méterre van szüksége, ez 20 cm-rel több, mint a kurtább puttonyosé. A támlák reteszelése a hátsóból is oldható, azonban azok nem dőlnek le maguktól, a második sorban a fejtér 28 mm-rel kisebb, viszont itt jóval szellősebb a lábhely. Jó hír, hogy a Mazda6 Sedan és a Sportkombi változatok között nincs karosszéria felár, a sikkes középkategóriás már 6 499 900 forinttól (2.0i, 145 LE) elvihető, a legolcsóbb dízelpéldány (2.2 CD, 150 LE) pedig 7,07 milliót kóstál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.