A második generációs Prius alaposan továbbfejlesztett hibridrendszerét valódi művészet lehetett belegyömöszölni a Yarisba. Miközben az utastér és a csomagtartó 286/710 literes mérete sem csorbult – a kompakt Ni-MH akkumulátor-csomagot itt is a hátsó ülések alatt helyezték el.
Az 1,5 literes benzin- (74 LE/111 Nm) és a kisméretű villanymotor (60 LE/169 Nm) kereken 100 lóerős összteljesítményt biztosít. 11,8 másodperc alatt van százon, csúcssebessége 165 km/óra. A Yarisnál csak EV és Eco üzemmód van, Power nincs, de a működése alapvetően megegyezik az Auriséval. Ez is tud kizárólag elektromosan vagy benzinesen és a kettővel együtt haladni, „vitorlázni”. Városi forgalomban mozog igazán otthonosan, jól manőverezhető, tűrhetően rugózik, egészen fürge és 4-5 literes fogyasztással is elmászkál. Többnyire csendes is, de előzéskor vagy emelkedőnél nyers bömbölésbe kezd a négyhengeres, miközben lustán gyorsul a kocsi. Autópályán is végigkísér ez a monoton motorzaj, és megugrik a Yaris HSD étvágya, közel 7,0 litert képes benyakalni. Így lehet, hogy a gyári 3,7 helyett mi 6,0 literes átlagot regisztráltunk. A Yaris HSD ECO csomaggal 4 695 000 forinttól kapható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.