A személyszállító leányvállalat, a MÁV-Start 2,2 milliárd forintos nyeresége meghaladta a bázis évit, alapvetően a nemzetközi személyforgalmi teljesítményeknek köszönhetően. A társaság mintegy 9 milliárd forintos hatékonyságjavulást és jelentős költségmegtakarításokat ért el. Eredménypozíciója 0,9 milliárd forinttal javult, úgy, hogy közben az állami költségtérítés 4,8 milliárd forinttal, a szociálpolitikai menetdíj hozzájárulás 3,3 milliárd forinttal csökkent a bázishoz képest. A vontatási leányvállalat, a MÁV-Trakció, valamint a MÁV-Gépészet adminisztratív állománya a MÁV-Startba integrálódott. A Trakció 2,5 milliárdos nyeresége jelentősen meghaladta a bázisévet. Az év elején a vállalat üzembe helyezte mind a 25 új TRAXX mozdonyát. A Gépészet a személykocsi és vontatójármű javítás mellett megkezdte két IC+ kocsitípus legyártását, pályázati forrás felhasználásával.
A MÁV-nál folyik csoporton belüli párhuzamosságok felszámolása, a szinergiák kihasználása, költség hatékony műszaki fejlesztés, a szervezetben lévő tartalékok hasznosítása, és a folyamatok újraszervezése. Korábban külső vállalkozók által végzett feladatok ellátása is csoporton belül történik, ilyen például a felsővezeték-karbantartás, vagy a pályakarbantartás- és javítás.
A csoport beruházásainak zömét a korábbi években elmaradt pályainfrastruktúra felújítások pótlása és a jármű-beruházások tették ki. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. állami és uniós forrásból 74 milliárd forintos pályafejlesztést valósított meg. A csoport konszolidált mérleg szerinti eredménye 2,3 milliárd forint volt. Saját tőke/jegyzett tőke aránya a törvényi előírásoknak megfelelő. A kötelezettségek 2012. évi értéke 49,1 milliárddal alacsonyabb, a bázisnál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.