Év végéig 200 darab eladását tervezi a Toyota Motor Hungary a japán márka legújabb modelljéből, a 11. generációs Corollából – hangzott el a pénteki sajtóbemutatón. Augusztus végéig 41 különféle márka autóit helyezték forgalomba Magyarországon, és közülük a Toyota a nyolcadik legkelendőbb gyártónak számít. Mégpedig olyan mezőnyben, amelyben egy kezünkön megszámolhatjuk azokat a márkákat, amelyek növelték eladásukat a tavalyi első nyolc havi értékesítési szinthez képest. Ezek közé tartozik a Toyota is, amelynek új Corollája nagyobb, mint bármelyik elődmodell volt. Így tehát a 4,62 méter hosszú Corolla, csupán annyiban hasonlít az 1966-ban bemutatott első generációs modellhez, hogy tervezői mindkettőt családi autónak szánták. Azóta 40 millió Corolla talált gazdára világszerte, így ez a legnagyobb számban értékesített autómodell.
Az újdonság hossza ugyanakkor már a felső középkategóriába helyezné a kocsit. A kínálatban egy 1,4 literes D-4D turbódízel motor és négy benzinmotor szerepel. Mindegyikhez hatfokozatú kézi sebességváltó jár, a rendelhető automata viszont 7 fokozatú. A legkisebb, 1,33 literes benzinmotor intelligens változó szelepvezérlést (VVT-i) kapott, így lehet 99 lóerős. Az alapmodell legolcsóbb kivitelének fogyasztói ára 4,73 millió forint.
A legerősebb, az 1,6 literes Valvematic benzinmotor maximális teljesítménye pedig 132 lóerő. Az 1400 köbcentiméteres dízel pedig 90 lóerős. A két utóbbi motorral és csúcsfelszereltséggel a Corolla ára már eléri a 6,9 millió forintot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.