Természetesen az utazási irodák kínálatában is megtalálható a luxusüdülőhely. A Vistánál a legolcsóbb szállás 12 ezer forintba kerül fejenként egy embernek egy háromcsillagos szállodában, míg a legdrágább egy hatnapos szilveszteri út egymillió forintért fejenként egy ötcsillagos házban. Dubajban persze elsősorban nem a magyar turistákra, hanem Szaúd-Arábia, India és Oroszország polgáraira számítanak. A Reuters szerint a városban jelenleg mintegy 600 szálloda működik 80 ezer szobával, a cél pedig, hogy a jelenlegi háromszorosára, 82 milliárd dollárra növeljék a turisztikai bevételeket.
A Magyar Turizmus Zrt. idén a korábbinál komolyabb marketing kampányt indított az arab piacok megszerzése érdekében. „A muszlim turisztikai kiadások növekedési rátáját évente várhatóan 4,8 százalékra becslik a 2012-2020 közötti időszakban. Ez nagyobb növekedési ütemet jelent a világ egészére vonatkozatott 3,8 százalékos növekedésnél. 2020-ra a muszlimok turisztikai költése elérheti a 192 milliárd dollárt és a 13,4 százalékos részesedést” – írta tanulmányában a turisztikai cég. A legnagyobb kiutazó piaccal Szaúd-Arábia rendelkezett: összesen 23,8 milliárd dollárt költöttek külföldi utazásokra, ezt követte Irán és az Egyesült Arab Emírségek. A UNWTO szerint az utazások számát alapul véve a muszlimok legnépszerűbb desztinációi Európában Törökország, Franciaország valamint Olaszország.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.